Interaktivní test

Pečovatelská administrativa

1. Kvalita péče v sociálních službách se ověřuje pomocí:
standardů
různých škál a hodnotících tabulek
ošetřovatelského procesu

2. Osobní cíl uživatele sociální služby je vázán na:
klienta a koresponduje s jeho potřebami a přáními
poskytovatele sociální služby a koresponduje s jeho možnostmi službu poskytnout
na klienta i na poskytovatele sociální služby

3. Plán postupu se vytváří na základě:
revize plánu
cíle

4. Je cíl klienta „být šťastný“ měřitelný?
ano
ne

5. Zlepšení jemné motoriky řadíme mezi:
odborný cíl
osobní cíl

6. Fáze plánování :
naplánovat cíle – zjistit potřeby a přání klienta –naplánovat postup k dosažení cílů – vyhodnotit úspěšnost dosažení cílů –naplánovat cíle – realizovat plán k dosažení cílů
zhodnocení klienta, potřeby a přání klienta –stanovit cíle – naplánovat plán postupu k dosažení cílů – realizovat plán k dosažení cílů – vyhodnotit úspěšnost dosažení cílů

7. Mezi dlouhodobé cíle klienta nepatří:
zajištění nových brýlí, návštěva kamarádky
bydlet ve vlastním bytě,najít si práci

8. Klíčovým pracovníkem = koordinátorem v plánovacím týmu je nejčastěji:
člen rodiny
sociální pracovník
pečovatel, pracovník v sociálních službách

9. Realizace plánu se uskutečňuje dle:
kroků (postupů), které vedou k cíli
odborných cílů
zdravotního stavu klienta

10. Uživatel sociálních služeb má možnost plán kdykoliv změnit:
ano
ne

11. Vstupní ošetřovatelský a sociální záznam klienta obsahuje:
plánování kroků, realizaci plánu a vyhodnocení
ošetřovatelskou a sociální anamnézu, subjektivní a objektivní zhodnocení klienta pečovatelem